Права споживачів: побутова техніка


Наші досягнення

  • Захист у Міжнародному арбітражному суді (ICC) інтересів держпідприємства (44 млн. доларів)
  • Юридична підтримка виборчої кампанії кандидата на посаду міського голови 2010р.
  • Юридичний супровід президентської кампанії 2010 на місцевому рівні
  • Скасування постанови Кабміну про пенсійні внески для підприємців
  • Скасування евакуаторів в Києві
  • Справа "Караоке на майдані"
  • Справа "Корецький проти України"

Права споживачів: побутова техніка


25-09-2009

Закон передбачає два випадки, коли товар може не влаштовувати покупця:


  • купівля неякісного товару;

  • купівля якісного товару, який за певним критерієм не влаштовує споживача.


Якщо товар має недолік, іншими словами товар не відповідає вимогам, які пред’являються до нього, споживач має право на:


  • пропорційне зменшення ціни;

  • безоплатне усунення недоліків товару в строк, що не перевищує 14 календарних днів (якщо сторони не погодили інший строк). Протягом цього часу споживач має право за письмовою вимогою отримати в користування аналогічну модель;

  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.


При цьому необхідно звернути увагу на те, що ані продавець, ані виробник, ані сервісний центр не зобов’язані повертати кошти чи замінювати товар на аналогічний.

Лише у випадку, якщо товар має істотний недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, який виник з вини виробника і після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому він або взагалі не може бут усунутий, або його усунення потребує понад 14 календарних днів, або він робить товар суттєво іншим – тільки у цьому випадку споживач має право вимагати заміни товару на аналогічний або на розірвання договору і повернення грошей.

У випадку придбання якісного товару, але який не влаштовує за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, споживач має право протягом 14 днів, не враховуючи день купівлі товару, обміняти таку побутову техніку на аналогічну.

При цьому потрібно звернути увагу на те, що обмін товару провадиться у випадку, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.




До переліку новин