Медіа-бізнес в умовах кризи й напередодні виборів


Наші досягнення

  • Захист у Міжнародному арбітражному суді (ICC) інтересів держпідприємства (44 млн. доларів)
  • Юридична підтримка виборчої кампанії кандидата на посаду міського голови 2010р.
  • Юридичний супровід президентської кампанії 2010 на місцевому рівні
  • Скасування постанови Кабміну про пенсійні внески для підприємців
  • Скасування евакуаторів в Києві
  • Справа "Караоке на майдані"
  • Справа "Корецький проти України"

Медіа-бізнес в умовах кризи й напередодні виборів


26-02-2009

  • Політичний аспект

Кількість каналів в Україні у порівнянні з ринком реклами доволі велика. Саме це створює для телебачення такі умови, коли незалежне існування практично неможливе. Регіональні ТРК перебувають в особливо скрутному становищі. Редакційна політика тут залежить або від місцевої влади, або від олігархів, які мають свої політичні уподобання.

На наступних парламентських виборах буде значно менше неприхованої джинси, вважає Наталія Лігачова. Кожен телеканал знає свого господаря і розуміє вектор інформаційної політики.

Навіть якщо одна з політичних сил принесе кілька мільйонів доларів на конкретний телеканал, власник якого до цієї політичної сили налаштований вороже, то їй, швидше за все, відмовлять в інформаційній підтримці.

Журналістів-старожилів новий менеджмент на кількох телеканалах розігнав і набрав молодих, які ще не працювали в часи темників і не усвідомлюють до кінця свою соціальну місію, за словами головного редактора журналу Телекритика. Вони мають кредити на квартири чи на авто і в час економічної кризи їхній стрижень може не вистояти.

  • Правовий аспект

Велику роль мало б сьогодні відіграти соціальне (громадське) телебачення. На даний момент до європейських стандартів громадського мовлення є національне радіо, вважає юрист Тарас Шевченко. Щодо першого національного телеканалу, то за останній час тут є певні зрушення, але вкрай низькі рейтинги свідчать, що продукція каналу не надто цікавить суспільство.

Оскільки інститут громадського телебачення в Україні ще несформований, соціальна роль ЗМІ в умовах економічної кризи зросте і, можливо, змінить усталений політичний дисбаланс, переконаний адвокат компанії Андрій Нечипорекно.

Розвиток соціальної редакційної політики на окремих каналах прогнозує і Наталія Лігачова. Вона переконана у тому, що цю нішу почнуть займати новини нецентральних каналів для того, щоб виокремитись.

  • Економічний аспект

Радіо стане під час кризи одним із найприбутковіших ЗМІ. Один долар, вкладений в рекламу на радіо, приносить до чотирьох доларів прибутку, наголошує ведучий Свободи слова Андрій Куликов.

Виготовлення телевізійної реклами коштує чималих коштів, а розміщення її на каналі в пройм-тайм надто дороге. Аудиторія на радіо в окремих випадках може бути більш сегментованою і відповідно для рекламодавця вона є цільовою.

Експертне обговорення проходила в рамках Клубу випускників Української школи політичних студій.




До переліку новин